טלפון: 03-6913545 | צור קשר

Links
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

עברית | English

TLL Hospitality
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים
דף הבית » אירועים » שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

אוקטובר 28, 2018 Tami

בחור מסמן וי - שפת קוד מקצועיתצוותים מקצועיים שעובדים יחד, מפתחים לפעמים שפת קוד מקצועית, המאפשרת להם לתקשר זה עם זה באופן מהיר, יעיל וחשאי

דיילים במטוס משתמשים בתנועות ידיים כדי לסמן על מחסור של מוצרים בעגלת המזון ונעזרים במילות קוד כדי לתאר מגוון מצבים מבלי שהנוסעים במטוס יבינו – עיכוב בטיסה, ילד שהלך לאיבוד, נזילה בשירותים וכמובן מצבי חירום, לא עלינו.
צוות העובדים בדיסנילנד משתמש בקודים כדי להתריע בפני חברי צוות אחרים על מבקר שמקיא, אורח שמתנהג בגסות ואפילו על ניסיון לפזר בחשאי את אפרו של קרוב שנפטר וביקש להיטמן בפארק השעשועים האהוב עליו.
גם לעובדים ברשת תכשירי האיפור ספורה יש שפה משלהם – אותה יבין כל עובד של החברה, בכל אחד מ-2000 סניפי הרשת ברחבי העולם.

שפת קוד מקצועית בין חברי צוות יכולה להוות גורם מסייע באיכות התקשורת בין האנשים, בייעול תהליכים ובקיצור משכי הזמן הדרושים לביצוע פעולה כלשהי. יחד עם זאת היא עלולה לגרום נזק, להעליב וליצור אי הבנות, בעיקר כאשר משתמשים בה בחובבנות או במטרה לפגוע בלקוח.

סביר להניח, שגם לצוות המלון שלכם יש שפת קוד משלו, המשמשת לתקשורת "מעל ראשו" של האורח.
האם אתם מכירים את השפה הזו ויודעים להנחות את הצוות כיצד להשתמש בה באופן יעיל ולהימנע מפגיעה בכבודו של אורח או של איש צוות אחר?

רוב הסיכויים שגם חלק מהאורחים שלכם עושים שימוש בשפת קוד, בעיקר כאשר מדובר באורחים בפרופיל גבוה, המלווים בפמליה של אנשי צוות שיש להם שפה פנימית ואינטימית משלהם.

מה כדאי לעשות כדי לוודא שימוש נבון בשפת הקוד במלון שלכם

  1. להבין כי שפת קוד מקצועית היא צורך אנושי בסיסי של צוותי עבודה, בעיקר כאלה הנותנים שירות ללקוחות.
  2. לפתוח עיניים ואוזניים כדי לאתר קודים נפוצים בקרב הצוות שלכם. להבין מה הם אומרים, מתי ולמה.
  3. לשתף את הצוות בכך שאתם מכירים את הקוד ולהשתמש בידע שצברתם על מנת להנחות את הצוות כיצד לבצע שימוש מקצועי, נבון ויעיל בקוד.
  4. לקחת בעלות על שפת הקוד – ליצור באופן יזום שפת קוד שיכולה לשפר את איכות התקשורת והעבודה של הצוות ולהטמיע אותה כחלק מההכשרה המקצועית הניתנת לעובדים.

 

שפת קוד מקצועית מתקיימת כמעט בכל מקום בו עובדים אנשים זה עם זה. חשוב להכיר בעובדה זו ולעשות בה שימוש, על פי תפיסת עולמכם המקצועית.

מערכי ההכשרה של TLL Hospitality – פרוטוקול מלונות, פרוטוקול מסעדות, פרוטוקול אירועים – כוללים התייחסות נרחבת הן לקודים בין חברי הצוות, התורמים להתנהלות נאותה ומתואמת, והן לקודים של פמליות מתארחות, אותן על הצוות לזהות ולהבין.

« הקודם
הבא »
Search
פוסטים אחרונים
דירוג מלונות 'סופיריור'

דירוג מלונות 'סופיריור'

שיטת הכוכבים לצורך דירוג מלונות נאבקת במערכות ההמלצות המקוונות, אך מצליחה לשמור על מעמד. דרגות 'סופיריור' מאפשרות לדייק את הדירוג
שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

תקשורת בין חברי צוות באמצעות שפת קוד מקצועית נפוצה מאוד. היא תורמת ליעילות ולתפקוד מתואם בלי לערב את הסביבה - אורחים, לקוחות וכד'
שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

אם מלון מצליח לעלות את הדירוג אפילו בנקודה אחת, בפייסבוק ובטריפ-אדוויזר, הוא יכול להעלות את מחיר החדרים בכ-12 אחוזים
פרוטוקול מלונות
פרוטקול מסעדות
פרוטוקול אירועים
קרא עוד » בהוספיטליטי פוקוס
כותרות בפוקוס

האם בתי המלון מחמיצים את היתרונות של אינסטגרם?

קרא עוד »

מערכת לניהול מלונות, מאיפה מתחילים?

קרא עוד »

תעשיית המלונאות עדיין לא מעכלת את הנחיות האבטחה החדשות

קרא עוד »

האפקט של הילטון על אורחים, עובדים וקהילות בעולם

קרא עוד »

תיירים סינים צעירים הגדילו את התקציב שלהם ב-40%

קרא עוד »

סקר של ארגון חברות התעופה: יותר טכנולוגיה, יותר שירות אישי

קרא עוד »

מיני-בר? מלונות היוקרה עוברים למקסי-בר עם ברמן אישי

קרא עוד »

פרויקט עולמי של רשת מלונות הייאט להעסקת 10,000 צעירים עד שנת 2025

קרא עוד »

בינה מלאכותית: מעבדות עליבאבא השיקו רובוט שירות לאורחי בתי מלון

קרא עוד »

דור ה-Z מאתגר את ענף המסעדנות בארה"ב

קרא עוד »

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

Links
  • Facebook
TLL Hospitality

מיסודה של תמי לנצוט ליבוביץ
טל: 054-6666226
מייל: tami@tll.co.il

אודות: TLL Hospitality | תמי לנצוט ליבוביץ | TLL

השירותים שלנו:

פרוטוקול מלונות
פרוטוקול מסעדות
פרוטוקול אירועים

קוד שפת העסקים הבינלאומית

עקבו אחרינו ברשת:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

חיפוש | מפת האתר | צור קשר
תנאי שימוש באתר

(c) כל הזכויות שמורות TLL - תמי לנצוט ליבוביץ | Hosted by ErezNet - אחסון אתרים
אתר וורדפרס ע"י RMCM
גלילה לראש העמוד