איך להגיע אל הכוכב השישי באירוח VIP?
TLL Hospitality מביאה לישראל את הפתרונות המתקדמים לליטוש השירות לאורחי VIP במלונות, מסעדות ואירועים. ידע וכלים להשגת 'הכוכב השישי', עפ"י קוד שפת העסקים הבינלאומית (IBL Code).
תורת האירוח, Hospitality, אינה מדע – היא אומנות לשמה. אין דבר שנקרא אירוח נכון, אין דרך אחת לארח ואין דרך אחת למדוד, ובכל זאת יש תמהיל מסוים – אורחים, קבלת פנים, שירות, מזון ומשקאות, סגנון שהתייחסות לגוון מרכיביו משפרת את סיכויי ההצלחה של השהיה, הארוחה וגם – כמובן – הנאת האורח.
במילים אחרות, הפרטים הקטנים עושים את ההבדל בגדול, והם אלו שקובעים גורלו של כל אירוח – בזירה הייצוגית, העסקית וכמו כן החברתית, הרשמית ובלתי רשמית כאחד.
אין כאן תורה אחת וגם אין דרכי קיצור, אלא חשיבה מראש על כל הנקודות שיש לעבור בהן בדרך לאירוח VIP פרימיום ראוי.
אירוח טופ: מחפשים את הכוכב השישי
עולם האירוח הבינלאומי של ימינו מחייב היערכות מיוחדת לקראת מפגש עם אורחים חשובים הבאים מתרבויות, אמונות ותפיסות עולם שונות. הגישה הרצויה המקובלת בעולם האירוח היוקרתי – בין אם רשמי ובין אם בלתי רשמי – מאמינה שכל אדם הוא עולם ואף אחד לא רוצה להרגיש שקוף. כולם מבקשים יחס, התחשבות וכבוד.
למעשה לא קיים דירוג גלובלי אחיד לענף האירוח – מלונות, מסעדות ואירועים – אך בפועל הז'רגון של דירוג כוכבים עדין אפקטיבי, והמונח 'חמישה כוכבים' מסמל כמעט בכל רחבי תבל את הטופ של תרבות האירוח (Hospitality). גם כאשר אינו רשמי דירוג הכוכבים הוא המקובל.
במילים אחרות, מי ששואף להיות "הטופ של הטופ" שואף בעצם לקבל, ולו בתודעה ובמוניטין, את הכוכב השישי.
עבור גורמי אירוח המתמקדים בשווקי הקצפת, אורחי VIP – מנהיגים, בכירי אצולת הממון, דיפלומטים, מנהלים בכירים וידוענים מקטגוריות מגוונות – הכוכב השישי עושה את ההבדל.
דירוג 'הוטלסטאר' האירופי, לדוגמא, כולל רמת דירוג 'סופיריור' (עליון) המיועדת לספקי שירותי אירוח ללקוחות ה-VIP העולמיים. בפועל – הכוכב השישי.
TLL Hospitality – הדרך אל הכוכב השישי
מיזם TLL Hospitality, בהנהלת תמי לנצוט ליבוביץ, נולד כדי לספק לגורמי אירוח בישראל את הידע והכלים ליצירת המימד הנוסף – במלון, במסעדה ובמערך האירועים. הליטוש שמזכה בכוכב השישי.
הפתרונות של TLL Hospitality מבוססים על קוד שפת העסקים הבינלאומי (IBL Code) שמיושמים בכל ענף באופן שונה, ובהתאמה ייחודית למאפיינים של כל מלון, מסעדה ומרכז אירועים.
לפני שאתם צוללים למפרטי הידע של פרוטוקול המלונות, פרוטוקול המסעדות ופרוטוקול האירועים לאורחי VIP – כמה עקרונות ויסודות משותפים לכל ענפי האירוח ולכל עסקי האירוח בדרך אל הכוכב השישי:
דייקנות – "טיימינג איז אוורית'ינג" אומרים בעולם העסקים, ובתחומי האירוח האמת הזאת עומדת למבחן בכל דקה מול כל אורח. אורחי VIP שזמנם יקר יודעים להעריך תזמון מדויק. היכולת לפענח סיטואציה בזמן אמת היא מיומנות של הטובים. היכולת להגיב בזמן הנכון לסיטואציה היא מיומנות של המצוינים.
TLL Hospitality מספקת את ארגז הכלים למגוון מצבי המגע המילולי והבלתי מילולי עם אורחי VIP בעלי ציפיות גבוהות.
תודעת נימוס – ככל שעולים בסולם האירוח כך הרגישויות תופחות, לעתים למימדים לא יוצאי דופן. בענפי האירוח לפלח העליון, הזהירות היא שגרת עבודה.
זהירות ורגישות המושתתות על נוהל מובנה ועל כללי נימוס ונוהג, עושות את ההבדל, ולמעשה מאפשרות את ההתמודדות עם הרצף האינסופי של האתגרים מול אורחי VIP.
מוטיבציה לקפדנות – שאיפה למצוינות ומקצוענות הן ערכי יסוד בכל עסק, בכל ענף. בתחומי האירוח המוניטין העסקי בנוי על הניואנסים, והאתגר הגדול באירוח VIP הוא לשמר את המוטיבציה לקפדנות ואת היכולת לממש אותה, בתנאי לחץ ועומס קיצוניים 24/7.
הכוכב השישי – תוכנית העבודה שלכם
תוכניות העבודה של TLL Hospitality להטמעת פרוטוקולי המלונאות, המסעדנות והאירועים בדרגי הניהול והשטח, נועדו לשכלל את האיכויות והמיומנויות הקיימות, וליצור תשתית ידע ומיומנות המאפשרת להפוך את הדייקנות, תודעת הנימוס והמוטיבציה לקפדנות לאינסטינקט של הארגון ושל כל אחד מעובדיו.
כל ההבדל בין אירוח מעולה לאירוח עילית, בין מוניטין של איכות למוניטין של יוקרה, בין חמישה כוכבים לבין למעלה מזה.
רוצים את הכוכב השישי? בואו נדבר על תוכנית העבודה שלכם.