טלפון: 03-6913545 | צור קשר

Links
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

עברית | English

TLL Hospitality
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
מנהל מלון "מהסרטים", ברני תומפסון כמודל מקצועי
דף הבית » מלונות » מנהל מלון "מהסרטים", ברני תומפסון כמודל מקצועי

מנהל מלון "מהסרטים", ברני תומפסון כמודל מקצועי

אפריל 24, 2018 Tami

הסרט "אישה יפה" מתרחש ברובו במלון בבוורלי הילס, בניהולו של ברני תומפסון המופתי. מה אפשר ללמוד מהסרט על תפקידו של מנהל מלון ועל עקרונות האירוח לאורחי פרמיום VIP?

Pretty woman and hotel management

הסרט "אישה יפה" נחרט בזיכרון הקולקטיבי שלנו כסיפור סינדרלה האולטימטיבי וסצנות אלמותיות מהסרט מצוטטות על ידי חובביו גם כיום.
כשמדובר בריצ'רד גיר ובג'וליה רוברטס היפים והמפורסמים – מובן מאליו שדמותם נחרטה בזיכרוננו, אך כיצד קרה שדמותו של ברני תומפסון, בתפקיד מנהל מלון, שסך כל הסצנות בהשתתפותו מסתכמות ב 12 דקות בלבד, הפכה לדמות בולטת ומשמעותית כל כך בסרט?

ברני תומפסון הוא מנהל מלון אידאלי ודמותו קורצת לכל מי שאי פעם אירח או התארח במלון – הוא מקצוען וקפדן אך גם נעים וחייכן, מכיר לעומק את צוותו ואת אורחיו, דיסקרטי, שירותי, יודע את מקומו ויחד עם זאת לא מהסס להפעיל שיקול דעת ולחרוג מהפרוטוקול כאשר הסיטואציה מחייבת זאת.
אז מה יכול כל מנהל מלון ללמוד מברני תומפסון?

כל אורח הוא חשוב והצוות נותן לאורחים תחושה של היכרות אישית

הצוות שמקבל את פני האורחים במלון בוורלי ווילשייר מכיר כל אורח בשמו. איך הם עושים זאת?
פשוט מאוד – בזמן שהלקוח משלם למונית, הבל-בוי שמוציא את מזוודתו מתא המטען קורא את השם שכתוב עליה ויודע לפנות לאורח בשמו ולקבל את פניו באופן אישי.

אורח שפנו אליו בשמו באופן לא צפוי, מרגיש חשוב ומיוחד, וזוהי החוויה שאנו מעוניינים לייצר.

כמו כן, חשוב מאוד לשמור את המידע הקיים על לקוחות חוזרים ולעשות בו שימוש כדי להגביר את תחושת ההיכרות והשייכות של האורח למלון.

מסבירה תמי לנצוט ליבוביץ, מנכ"ל TLL Hospitality:
"שם האדם זה הצליל הערב ביותר לאוזנו. חזרה על שם האדם, פותחת את מרכז התקשורת הבין-אישית וגורמת לחיבור חיובי, רגשי מכובד ומכבד עם האדם שמולנו. פה כדאי לציין, שבמידה ולא קלטנו את שם האדם, נכון ויפה שנבקש ממנו לחזור, אפילו נשאל איך הוא מאיית את שמו, ונוכל להפליג משם לשאלה מה פירוש השם. אדם מעריך את תשומת הלב של הרצון והכנות לחזור על השם. הרי אנו פוגשים אנשי עולם עשירים בשפות ושמות שלפעמים קשה לנו להגות אותם. ומה נכון יותר מלתת לאורח את ההרגשה כמה הוא חשוב לנו."

מנהל המלון שולט בכל פרט ויודע על כל מה שנעשה במלון

אחד המאפיינים המרכזיים בדמות מנהל המלון בסרט – הוא הקשב המוחלט שלו.
שום דבר לא חומק מעיניו של ברני תומפסון – הוא מזהה את דמותה של היצאנית חולפת בלובי, מברר את הפרטים הדרושים לו להבנת המצב בעזרת נער המעלית, לוקח את ויויאן לשיחה ושולט לחלוטין בסיטואציה.

לכל אורך הסרט הוא מצליח לקלוט התרחשויות סביבו בכל רגע, וגם במהלך שיחה עם לקוחות אחרים, הוא רואה מה קורה ברחבי המלון ולא מפספס דבר.

הפרוטוקול חשוב אך האורח חשוב יותר

ברני תומפסון הוא מנהל מקצועי שעובד "לפי הספר" ובדרך כלל לא מעגל פינות. יחד עם זאת, הוא מבין את הסיטואציה העומדת בפניו, ומוכן לבצע חריגות קלות וחינניות כדי לתת מענה מתאים לסובבים אותו ולהיענות לצרכים העמוקים ביותר שלהם.

כך, למשל, הוא חורג לרגע מכללי הדיסקרטיות הנוקשים שסיגל לעצמו, כדי לספר לאדוארד לאן נסעה ויויאן ובכך מאפשר לזוג האוהבים למצוא זה את זו.

העולם לא בנוי על הגדרות תפקיד

סמכותו של מנהל המלון בסרט אינה מוטלת בספק. הוא מנהיג את הצוות ביד רמה והכל עובר דרכו.
יחד עם זאת הוא לא מהסס להניח לרגע לתפקידיו כמנהל ולהשקיע זמן בהדרכה צמודה של ויויאן על כללי הטקס בארוחות רשמיות, כולל הסבר מעמיק על סוגי המזלגות השונים, דבר שבוודאי אינו מתפקידו.

מנהל מלון טוב יתכופף להרים פיסת לכלוך מהרצפה ויעצור בדרכו כדי לתת הסבר לאורח שמחפש את המסעדה.
התנהגות כזו מקרינה מעורבות, אכפתיות ותשומת לב לפרטים ומשדרת מסר חזק לעובדים בנוגע לציפיות של מנהל המלון מהם.

אז נכון. "אישה יפה" הוא רק סרט. אבל לא בכדי הוא הפך לאחד הסרטים המצליחים והנצפים בהיסטוריה.
מיליוני צופים ברחבי העולם שואבים מהסרט הנאה רבה, ואתם – אנשי המקצוע בתחום המלונאות – יכולים לקבל ממנו גם ערך מוסף הנוגע לעבודתכם.


השחקן הקטור אליזונדו מדבר על דמותו של ברני תומפסון

« הקודם
הבא »
Search
פוסטים אחרונים
דירוג מלונות 'סופיריור'

דירוג מלונות 'סופיריור'

שיטת הכוכבים לצורך דירוג מלונות נאבקת במערכות ההמלצות המקוונות, אך מצליחה לשמור על מעמד. דרגות 'סופיריור' מאפשרות לדייק את הדירוג
שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

תקשורת בין חברי צוות באמצעות שפת קוד מקצועית נפוצה מאוד. היא תורמת ליעילות ולתפקוד מתואם בלי לערב את הסביבה - אורחים, לקוחות וכד'
שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

אם מלון מצליח לעלות את הדירוג אפילו בנקודה אחת, בפייסבוק ובטריפ-אדוויזר, הוא יכול להעלות את מחיר החדרים בכ-12 אחוזים
פרוטוקול מלונות
פרוטקול מסעדות
פרוטוקול אירועים
קרא עוד » בהוספיטליטי פוקוס
כותרות בפוקוס

האם בתי המלון מחמיצים את היתרונות של אינסטגרם?

קרא עוד »

מערכת לניהול מלונות, מאיפה מתחילים?

קרא עוד »

תעשיית המלונאות עדיין לא מעכלת את הנחיות האבטחה החדשות

קרא עוד »

האפקט של הילטון על אורחים, עובדים וקהילות בעולם

קרא עוד »

תיירים סינים צעירים הגדילו את התקציב שלהם ב-40%

קרא עוד »

סקר של ארגון חברות התעופה: יותר טכנולוגיה, יותר שירות אישי

קרא עוד »

מיני-בר? מלונות היוקרה עוברים למקסי-בר עם ברמן אישי

קרא עוד »

פרויקט עולמי של רשת מלונות הייאט להעסקת 10,000 צעירים עד שנת 2025

קרא עוד »

בינה מלאכותית: מעבדות עליבאבא השיקו רובוט שירות לאורחי בתי מלון

קרא עוד »

דור ה-Z מאתגר את ענף המסעדנות בארה"ב

קרא עוד »

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

Links
  • Facebook
TLL Hospitality

מיסודה של תמי לנצוט ליבוביץ
טל: 054-6666226
מייל: tami@tll.co.il

אודות: TLL Hospitality | תמי לנצוט ליבוביץ | TLL

השירותים שלנו:

פרוטוקול מלונות
פרוטוקול מסעדות
פרוטוקול אירועים

קוד שפת העסקים הבינלאומית

עקבו אחרינו ברשת:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

חיפוש | מפת האתר | צור קשר
תנאי שימוש באתר

(c) כל הזכויות שמורות TLL - תמי לנצוט ליבוביץ | Hosted by ErezNet - אחסון אתרים
אתר וורדפרס ע"י RMCM
גלילה לראש העמוד