טלפון: 03-6913545 | צור קשר

Links
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

עברית | English

TLL Hospitality
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
להשתזף טופלס? קוד לבוש בבריכת המלון
דף הבית » מלונות » להשתזף טופלס? קוד לבוש בבריכת המלון

להשתזף טופלס? קוד לבוש בבריכת המלון

אפריל 9, 2018 Tami

מה לעשות כדי למנוע ויכוחים ומריבות בנושא קוד לבוש על שפת הבריכה? תמי לנצוט ליבוביץ ממליצה לנהוג עפ"י קוד שפת העסקים הבינלאומי

Hotel pool dressing code

ביולי 2017 סערה העיתונות באונטריו, קנדה, בסוגיית קוד לבוש בבריכת מלון, לאחר שתושבת המחוז הגישה תביעה בגין הפרה של זכויות האדם שלה, שלטענתה נפגעו כאשר מספר מלונות באזור סירבו לבקשתה להשתזף ולשחות בבריכה ללא חלק עליון של הביקיני. 'טופלס' בשפת העם.

עורכי דין ועיתונאים קנדיים רבים נדרשו לסוגיה, והתפלפלו ביניהם ביחס לשאלה האם היתה זו זכותם של המלונות לסרב, לאור העובדה שהחוק באונטריו מתיר לנשים לחשוף בפומבי את פלג גופן העליון.
תביעתה של האישה עדיין תלויה בבית המשפט המחוזי באונטריו וממתינה להחלטת השופטים.

ואצלנו – בפסח האחרון התפרסמה בכלי התקשורת הישראליים ידיעה על אורחת במלון בזיכרון יעקב שביקשה להימנע מסימני שיזוף, התירה את הקשר בחזיית הביקיני שלה והתבקשה על ידי קצין הביטחון במלון להקפיד על קוד לבוש ולחזור ולקשור אותה.
האורחת חשה מושפלת מפנייתו של הקב"ט והגיבה בזעם שגרם להנהלת המלון להתנצל ולהציע לה פיצוי.

במקרה הזה לא התקיימה התערטלות בציבור – ועדיין, הרעש התקשורתי היה גדול והמלון מצא עצמו, שלא בטובתו, בעין הסערה.

שיזוף טופלס בבריכת המלון – אסור או מותר?

במקומות שונים בעולם נהוגות נורמות שונות ביחס לשאלת השיזוף טופלס או בעירום מלא.
גם בישראל, האוסרת על פי חוק להתערטל בפומבי, ניתן למצוא חופים מוסדרים המאפשרים זאת ושיזוף טופלס נפוץ באזורים מסוימים, למשל באילת.

עם זאת, חשוב להבין – ברוב אזורי העולם, גם הליברליים ביותר שבהם, עפ"י קוד לבוש מקובל לא נהוג לאפשר שיזוף טופלס בבריכה של מלון, המהווה שטח ציבורי משותף לבוגרים ולקטינים.
מלונות המבקשים לאפשר שיזוף טופלס לאורחות בוגרות, מגדירים למטרה זו שטח מיוחד באזור הבריכה, שאינו גלוי לכלל הרוחצים ולקטינים אסור להיכנס אליו.

אז מה כדאי לעשות?

כפי שניתן להבין, האפשרויות מגוונות וכל מלון יכול לקבוע את הנורמות שהוא מבקש לקיים בשטחו.

תמי לנצוט ליבוביץ, מומחית ישראלית בנושא נוהג ונימוס, ממליצה למנהלי מלונות לנהוג עפ"י קוד שפת העסקים הבילאומית, שמחייב הודעה מראש על קוד לבוש והתנהגות. כלומר, לקבוע מדיניות, להנחות לפיה את צוות המלון ולדאוג שתהיה גלויה לאורחי המלון בפרסומים השונים ועל גבי שילוט באזור הבריכה.
במקרה כזה, אומרת לנצוט ליבוביץ, כל מה שהיה על האחראי בבריכה לעשות הוא להצביע על השלט.

הגדרת מדיניות ברורה וגלויה בנושא, תימנע מצבי מבוכה ובלבול ותאפשר לצוות המלון להגיב באופן אחיד ועקבי וכמובן, בנימוס ובכבוד המתבקשים.

« הקודם
הבא »
Search
פוסטים אחרונים
דירוג מלונות 'סופיריור'

דירוג מלונות 'סופיריור'

שיטת הכוכבים לצורך דירוג מלונות נאבקת במערכות ההמלצות המקוונות, אך מצליחה לשמור על מעמד. דרגות 'סופיריור' מאפשרות לדייק את הדירוג
שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

תקשורת בין חברי צוות באמצעות שפת קוד מקצועית נפוצה מאוד. היא תורמת ליעילות ולתפקוד מתואם בלי לערב את הסביבה - אורחים, לקוחות וכד'
שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

אם מלון מצליח לעלות את הדירוג אפילו בנקודה אחת, בפייסבוק ובטריפ-אדוויזר, הוא יכול להעלות את מחיר החדרים בכ-12 אחוזים
פרוטוקול מלונות
פרוטקול מסעדות
פרוטוקול אירועים
קרא עוד » בהוספיטליטי פוקוס
כותרות בפוקוס

האם בתי המלון מחמיצים את היתרונות של אינסטגרם?

קרא עוד »

מערכת לניהול מלונות, מאיפה מתחילים?

קרא עוד »

תעשיית המלונאות עדיין לא מעכלת את הנחיות האבטחה החדשות

קרא עוד »

האפקט של הילטון על אורחים, עובדים וקהילות בעולם

קרא עוד »

תיירים סינים צעירים הגדילו את התקציב שלהם ב-40%

קרא עוד »

סקר של ארגון חברות התעופה: יותר טכנולוגיה, יותר שירות אישי

קרא עוד »

מיני-בר? מלונות היוקרה עוברים למקסי-בר עם ברמן אישי

קרא עוד »

פרויקט עולמי של רשת מלונות הייאט להעסקת 10,000 צעירים עד שנת 2025

קרא עוד »

בינה מלאכותית: מעבדות עליבאבא השיקו רובוט שירות לאורחי בתי מלון

קרא עוד »

דור ה-Z מאתגר את ענף המסעדנות בארה"ב

קרא עוד »

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

Links
  • Facebook
TLL Hospitality

מיסודה של תמי לנצוט ליבוביץ
טל: 054-6666226
מייל: tami@tll.co.il

אודות: TLL Hospitality | תמי לנצוט ליבוביץ | TLL

השירותים שלנו:

פרוטוקול מלונות
פרוטוקול מסעדות
פרוטוקול אירועים

קוד שפת העסקים הבינלאומית

עקבו אחרינו ברשת:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

חיפוש | מפת האתר | צור קשר
תנאי שימוש באתר

(c) כל הזכויות שמורות TLL - תמי לנצוט ליבוביץ | Hosted by ErezNet - אחסון אתרים
אתר וורדפרס ע"י RMCM
גלילה לראש העמוד