טלפון: 03-6913545 | צור קשר

Links
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

עברית | English

TLL Hospitality
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
דירוג מלונות 'סופיריור'
דף הבית » מלונות » דירוג מלונות 'סופיריור'

דירוג מלונות 'סופיריור'

נובמבר 8, 2018 Tami

שיטת הכוכבים לצורך דירוג מלונות נאבקת במערכות ההמלצות המקוונות, אך מצליחה לשמור על מעמד. דרגות 'סופיריור' מאפשרות לדייק את הדירוג

דירוג מלונותבעידן הרשתות החברתיות, מעטים האנשים שיזמינו חדר במלון מבלי לבדוק חוות דעת של אורחים ששהו בו בעבר. למערכות ההמלצות שהתפתחו באינטרנט, אם כי אינן רשמיות, יש כיום משקל משמעותי בתהליכי קבלת ההחלטות של צרכני תיירות בעולם בתחרות עם דירוגי המלונות הרשמיים.
יחד עם זאת, דירוג מלונות נותר רלוונטי גם בעידן הרשתות החברתיות, ויש לו השפעה על תהליך קבלת ההחלטות של האורח ועל האופן בו מתבצעת הבחירה במלון מסוים.
חשוב לא פחות, הדירוג מאפשר למלונאים לאפיין את סוג הלקוחות הרצויים לכם ולפנות אליהם באמצעות הדגשת דירוג המלון באתר האינטרנט ובערוצי שיווק נוספים.

דירוג מלונות בשיטת הכוכבים

הבדלי תרבות ורגולציה במדינות שונות מייצרים הבדלים בשיטות הדירוג, אך במרבית המדינות נהוגה שיטת הכוכבים – המדרגת מלונות על גבי רצף שבין אחד לחמישה כוכבים, בהתבסס על בחינה של מספר פרמטרים קבועים, ביניהם איכותם וגודלם של חדרי האירוח וחדרי האמבטיה, שירותי המלון השונים (כגון קבלה, בריכה, ספא, בידור), מיקום המלון, ואיכות המזון והמשקאות המוגשים בו.

התאחדות המלונות האירופאית הוטלסטאר מובילה בעשור האחרון שיטת דירוג אחידה למדינות אירופאיות רבות, המבוססת על לא פחות מ-270 קריטריונים המשמשים לקביעת דירוג המלון על פני רצף של חמש דרגות, המיוצגות באמצעות חמישה כוכבים – דרגת תיירות, סטנדרט, קומפורט, דרגה ראשונה ויוקרה.

החידוש: דרגות סופיריור

אחד החידושים שהנהיגה שיטת הכוכבים של הוטלסטאר הוא דירוג מלונות 'סופיריור', שמהווה מעין שלב ביניים בין שתי דרגות.
כך, למשל, מלון שלושה כוכבים (קומפורט) שמתקניו מודרניים, משופצים ומתוחזקים בקביעות, אך אינו עומד בקריטריונים לדרגת ארבעה כוכבים, יכול לקבל דרגת קומפורט סופיריור שמבהירה כי ניתנים בו שירותים ברמה גבוהה יותר ממלונות שלושה כוכבים אחרים.
בדירוג של הוטלסטאר קיימת גם דרגת חמישה כוכבים סופיריור, המצביעה על איכות אירוח ייחודית, ברמה גבוהה יותר מהמצופה במלון חמישה כוכבים. במובן מסוים, זהו הכוכב השישי שמוענק לחלק קטן מהמלונות ומסמן אותם כיעד מועדף על קהלי פרימיום כמו מנהיגי מדינות, אנשי אצולת הממון, ידוענים ואנשי עסקים בכירים.

ומה קורה בישראל?

מערכת הדירוג של הוטלסטאר מקובלת גם בארץ, והדירוג שמבוצע על ידי החברה האוסטרית 'אמנוזר' מבוסס על קריטריונים דומים לאלו הנהוגים באירופה. הבדל אחד משמעותי – בישראל, רק מלון שמעוניין לקבל דירוג מגיש מועמדות ואין תקנה או חוק המחייבים מלונות לקחת חלק בתהליך דירוג מלונות.
כתוצאה מכך רק כחמישית מהמלונות הישראליים מדורגים ומטבע הדברים מדובר במלונות הטובים ביותר. כך נוצר מצב שיש בארץ ריכוז גבוה של מלונות חמישה כוכבים ומעלה ואמינות הדירוג נפגעת.
משרד התיירות הודיע לאחרונה על כוונתו לחייב את המלונות לעבור דירוג באמצעות תקנה ייעודית, ותהליך הרגולציה בתחום נמצא בעיצומו.

מה הופך מלון מצוין למלון עילי, המוביל בטבלת דירוג מלונות

מותגי יוקרה, המשכילים לשווק את עצמם כאקסקלוסיביים ופונים באופן ייעודי לקהלי הפרימיום מצליחים לשגשג ולצמוח, גם בתנאי שוק מאתגרים, כשהמשק כולו נמצא בהאטה. חשבו על פרארי, טיפאני, טסלה, החולקות שאיפה בלתי מתפשרת למצוינות – באיכות ובשירות.
בתחום המלונאות הדבר מתבטא במאמץ להרים את הרף ולספק לאורח חוויה של אירוח עילי המותאם במדויק לצרכיו האישיים. עקרונות המפתח שהופכים אירוח טוב למעולה כוללים דייקנות – בזמנים ובמהירות התגובה לאירועים – כללי נוהג ונימוס, רגישות וזהירות, קפדנות בירידה לפרטים ומוטיבציה להצטיינות.

« הקודם
Search
פוסטים אחרונים
דירוג מלונות 'סופיריור'

דירוג מלונות 'סופיריור'

שיטת הכוכבים לצורך דירוג מלונות נאבקת במערכות ההמלצות המקוונות, אך מצליחה לשמור על מעמד. דרגות 'סופיריור' מאפשרות לדייק את הדירוג
שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

תקשורת בין חברי צוות באמצעות שפת קוד מקצועית נפוצה מאוד. היא תורמת ליעילות ולתפקוד מתואם בלי לערב את הסביבה - אורחים, לקוחות וכד'
שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

אם מלון מצליח לעלות את הדירוג אפילו בנקודה אחת, בפייסבוק ובטריפ-אדוויזר, הוא יכול להעלות את מחיר החדרים בכ-12 אחוזים
פרוטוקול מלונות
פרוטקול מסעדות
פרוטוקול אירועים
קרא עוד » בהוספיטליטי פוקוס
כותרות בפוקוס

האם בתי המלון מחמיצים את היתרונות של אינסטגרם?

קרא עוד »

מערכת לניהול מלונות, מאיפה מתחילים?

קרא עוד »

תעשיית המלונאות עדיין לא מעכלת את הנחיות האבטחה החדשות

קרא עוד »

האפקט של הילטון על אורחים, עובדים וקהילות בעולם

קרא עוד »

תיירים סינים צעירים הגדילו את התקציב שלהם ב-40%

קרא עוד »

סקר של ארגון חברות התעופה: יותר טכנולוגיה, יותר שירות אישי

קרא עוד »

מיני-בר? מלונות היוקרה עוברים למקסי-בר עם ברמן אישי

קרא עוד »

פרויקט עולמי של רשת מלונות הייאט להעסקת 10,000 צעירים עד שנת 2025

קרא עוד »

בינה מלאכותית: מעבדות עליבאבא השיקו רובוט שירות לאורחי בתי מלון

קרא עוד »

דור ה-Z מאתגר את ענף המסעדנות בארה"ב

קרא עוד »

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

Links
  • Facebook
TLL Hospitality

מיסודה של תמי לנצוט ליבוביץ
טל: 054-6666226
מייל: tami@tll.co.il

אודות: TLL Hospitality | תמי לנצוט ליבוביץ | TLL

השירותים שלנו:

פרוטוקול מלונות
פרוטוקול מסעדות
פרוטוקול אירועים

קוד שפת העסקים הבינלאומית

עקבו אחרינו ברשת:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

חיפוש | מפת האתר | צור קשר
תנאי שימוש באתר

(c) כל הזכויות שמורות TLL - תמי לנצוט ליבוביץ | Hosted by ErezNet - אחסון אתרים
אתר וורדפרס ע"י RMCM
גלילה לראש העמוד