האם בתי המלון מחמיצים את היתרונות של אינסטגרם?
מעבר לכך שהאינסטגרם חייב להיות חלק מתמהיל השיווק של כל נותן שירות בתחומי האירוח, הוא גם חלק מערוצי המוטיבציה בארגון
מערכת לניהול מלונות, מאיפה מתחילים?
כדי לקדם את האינדקס, ביצעו בקפטרה ניתוח של נתוני גלישה ושימוש, ושילבו את המידע עם נתונים שהתקבלו מיצרני הפתרונות.
תעשיית המלונאות עדיין לא מעכלת את הנחיות האבטחה החדשות
אי עמידה בדרישות של ה-GDPR עלולה לחסום בפני מלונות את ערוצי השיווק העיקריים שלהם
האפקט של הילטון על אורחים, עובדים וקהילות בעולם
המסמך המלא (למעלה מ-60 עמ'), שמוגדר כבלתי תלוי, ניתן להורדה ב-10 שפות באתר האינטרנט של רשת הילטון
תיירים סינים צעירים הגדילו את התקציב שלהם ב-40%
אין כבר כל ספק כי הצעירים הסינים מהווים היום גורם בעל משקל, אם לא דומיננטי, בתעשיית התיירות העולמית
סקר של ארגון חברות התעופה: יותר טכנולוגיה, יותר שירות אישי
הציפיות בתחום התעופה בהחלט מצביעות על מגמות בתעשיית האירוח כולה: יותר טכנולוגיה שמפשטת ומזרזת עניינים, יותר מגע אנושי בנקודות החיכוך
מיני-בר? מלונות היוקרה עוברים למקסי-בר עם ברמן אישי
בחלק מן המלונות השירות היוקרתי כולל גם שירות אישי של ברמן שיכין את המשקאות ויערבב את הקוקטיילים עבור האורחים
פרויקט עולמי של רשת מלונות הייאט להעסקת 10,000 צעירים עד שנת 2025
פתרון יצירתי לאחת הבעיות הגדולות של ענפי האירוח בשנים האחרונות: מחסור בכוח אדם צעיר שמוכן להשתלב בתעשייה לטווח ארוך
בינה מלאכותית: מעבדות עליבאבא השיקו רובוט שירות לאורחי בתי מלון
הרובוט מתוכנן כעוזר אישי לאורח ויכול להגיש ארוחות ולקחת כביסה. האורחים יוכלו לתקשר עם הרובוט בפקודות קוליות ובאמצעות מגע
דור ה-Z מאתגר את ענף המסעדנות בארה"ב
כיצד לגרום ליותר צעירים להמשיך בענף ובכך לתת ערך להשקעה הגדולה בהכשרה מקצועית, שלמעשה מתבזבזת עקב הנטישה הגבוהה
האתגרים של ענפי האירוח באפריקה
צמיחה היא דבר חשוב, אך בתחום האירוח הגמישות היא ערך לא פחות חשוב
5 המלצות להשקעה בטכנולוגיה בתקציבי 2019 בענף המלונאות
ההתפתחויות בטכנולוגיה לענפי האירוח מאפשרות יישום בתקציבים סבירים ובעיקר בתהליכים חלקים יותר עם מדידת ערך כמעט בזמן אמת