מקור: The Washington Post
עפ"י וושינגטון פוסט הטרנד החדש בעיצוב מסעדות הוא נטישה של המראה הכבד-גברי-עמום לטובת עיצוב נינוח,-נשי-בהיר.
הכתבה המקושרת מלווה במבחר ציטוטים של מעצבים ובעלי מסעדות, שמסבירים את ההחלטה ואת הדרך אליה.
מובן כי המגמה מביאה לידי ביטוי את ההתחזקות של נשים כצרכניות פנאי וכקובעות איך ואיפה מבלים, ועניין זה הוא מוטיב מרכזי בכתבה.
אין התייחסות לכך שהיום, עם התפתחויות טכנולוגיות בתחומי ארכיטקטורה ועיצוב פנים בכלל אפשר לחשוב על שפה עיצובית חדשה.
בין השורות יש מסר מעניין, שאולי בעתיד יתברר כמשמעותי ביותר: העיצוב "הנשי" הוא הרבה יותר "אינסטגרמי". במילים אחרות, החשיפה במדיה חברתית היא יסוד שיווקי וחלק מהחוויה.
ציטוט נבחר
"Give it time: One of the things that many of these feminine-inspired restaurants have in common is Instagrammability. For Morris, that includes several prime seating areas, including one basket-weave chair that could practically be a throne. It’s also the fact that the monochromatic space is flattering to skin tones and makes people look good in photos"
פורסם ב: מאי 1, 2018
שפת מקור: אנגלית