מקור: ScienceDirect
על הסיפור הזה, את תרצו לקרוא אותו, תצטרכו לשלם 39.95 דולרים, אחרי שתירשמו לאתר.
הוא מופיע במגזין הבינלאומי לניהול אירוח, במהדורה המתוכננת, שימו לב, לאוגוסט 2018, ומשווק כבר כעת דרך מאגר המידע האקדמי 'מדע ישיר'.
ניתן לצפות בעמוד הראשון בחינם.
המאמר עצמו עוסק במשמעות השיווקית של "לספר את סיפור המותג" עבור מלונות יוקרה בעידן של תחרות גוברת וטשטוש הבדלים.
עפ"י המחקר, סיפור המותג הוא חלק אינגרלי במיצוב ובשיווק של מלונות יוקרה, אך יישומו כמוטיב ומיצוי פוטנציאל השכנוע לוקים בחסר.
אם אתם מרגישים כי המלון שלכם עומד בסטנדרטים הכי גבוהים של מלונאות יוקרה, אך מתקשה בתחרות – אולי כדאי לשלם את הסכום המסוים כדי ללמוד כיצד להדק את סיפור המותג והשתמש בו באופן אפקטיבי.
ציטוט נבחר
“Brand stories need to be based on the coherence and consistency between the fundamental brand essence, its history, and its representation”
פורסם ב: פברואר 1, 2018
שפת מקור: אנגלית