
מקור: Hospitality Trends
צרכי השיווק בענפי התיירות והאירוח בעידן הדיגיטלי יצרו "הר של משימות" – כתיבה, עריכה, הפקה, איתור תמונות, עיבוד תמונות, הפצה, ניהול ערוצים, מעקב וניתוח ועוד ועוד.
מקובל לחשוב שהשקעה במערך שיווק דיגיטלי מתקדם כרוכה בתקציבי עתק. ובכן, לא בהכרח.
המאמר המקושר סוקר 20 כלים רב עוצמה לתמיכה במשימות השיווק הדיגיטלי, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא – הם לא עולים כסף.
לרבים יש גם תוכניות פרימיום הכרוכות בעלות, אבל לכולם גם גרסה חינמית עם שלל תכונות ויכולות.
הרשימה מותאמת לצרכים של גורמי תיירות ואירוח, בדגש על מלונות, אך היא עשויה להתאים גם לעסקים אחרים. וזוהי רשימה חלקית בלבד.
הכלים המומלצים מתחלקים למספר קטגוריות לפי שימושים:
– תוכן ועיצוב
– קידום אורגני
– מחקר ואנליטיקה
ציטוט נבחר
"Let’s start off by busting one of the biggest marketing myths: Great hotel marketing requires a massive investment. On the contrary"
פורסם ב: אוגוסט 1, 2018
שפת מקור: אנגלית