מקור: Hospitality Net
כמו כל תעשייה בעולם, גם תעשיית האירוח – הוספיטליטי – נדרשת להערך להקשחה הצפויה בכל הקשור לשימוש במידע אישי של לקוחות וספקים.
זה קורה בדיוק בתחילתו של עידן בו המידע האישי על לקוחות, שנצבר במערכות הארגון – מלון, מסעדה וכו' – הופך לכלי שיווקי מס' 1.
במילים אחרות, הצורך בהתאמה אישית של שירותים, מוצרים, פתרונות ותהליכי שיווק ומכירה מתנגש עם הרגולציה החדשה על מאגרי המידע.
אז מה עושים?
המאמר המקושר לא באמת מספק פתרונות. עדיין מוקדם מדי ולמעשה אין ענף שעיכל את השינוי. אבל הוא נותן תמונת רקע טובה עבור מקצועני תעשיית האירוח – לקראת המאמרים שעוד יבואו.
הנושא יעסיק את מקצועני השיווק והמכירות עוד תקופה ארוכה.
ציטוט נבחר
"Hotels are faced with an interesting dilemma. We're entering a time of hyper-personalization — guests show dominating preference for hospitality experiences which are more unique in nature and catered to individual needs/expectations"
פורסם ב: מאי 18, 2018
שפת מקור: אנגלית