מקור: Hospitality Trends
מערכת ההזמנות המרכזית היא מערכת ליבה עבור בתי מלון. היא מחברת את המלון לאתרי התיירות המקוונים, למערכות הפצה בינלאומיות, גורמים בשרשרת אספקה וכמובן משמשת לניהול מערך ההזמנות הארגוני של המלון.
המאמר המקושר מסמן תופעה/בעיה של לחץ מוגבר מצד המלונות (המשתמשים) מול יצרני המערכות השונות. במידה רבה הענף נכנס לעידן טכנולוגי חדש ומשופר בו מערכת ההזמנות המרכזית יכולה לספק מגוון רחב של שימושים ותכנות.
קראו מהם החידושים עליהם צריכים בעלי ומנהלי מלונות לשים דגש? מה חשוב לבדוק כאשר רוצים לשדרג את מערכת ההזמנות המרכזית?
ציטוט נבחר
"Lately, more and more hoteliers are waking up to the realization that their boring, old CRS platform may have untapped capabilities that can deliver an unexpected, new competitive edge"
פורסם ב: מאי 9, 2018
שפת מקור: אנגלית