
מקור: IT Pro Portal
תעשיית התיירות בכלל וענף המלונאות בפרט מתאפיינים במיקוד בצרכי ודרישות לקוח. ההיכרות עם הלקוח והבנה מהירה, אם לא מיידית, של רצונותיו עושה את ההבדל.
הלכה למעשה, התחרותיות בענף היא על היכולת לחזות ולצפות דרישות והתנהגויות.
זיהוי מגמות כבר אינו מספיק, כאשר הביזנס מתנהל בזמן אמת. כאן באה לידי ביטוי החדשות הטכנולוגית בתחומי בינה מלאכותית, שמציבה בידי המלונאים כלים מסוג חדש לפענוח מצבי שוק, חיזוי טרנדים ואופנות, ומענה מיידי ומדוייק ללקוח הדינאמי והתובעני. וזאת רק ההתחלה.
מאמר רחב יריעה מערוץ של מקצועני טכנולוגיה, המתייחס להשפעות הדרמטיות של טכנולוגיות חדשניות – בינה מלאכותית ומציאות מדומה – על הניהול, התפעול והשיווק בענף המלונאות.
ציטוט נבחר
"Due to seasonal changes and demand-centric nature of the hospitality industry, hotel and travel businesses are likely to adopt need-specific solutions"
פורסם ב: אפריל 12, 2018
שפת מקור: אנגלית