טלפון: 03-6913545 | צור קשר

Links
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

עברית | English

TLL Hospitality
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
12 כללי הזהב של חווית אירוח מושלמת במסעדה
דף הבית » סוג פוסט » מאמר » 12 כללי הזהב של חווית אירוח מושלמת במסעדה
ינואר 23, 2018 Tami

12 כללי הזהב של חווית אירוח מושלמת במסעדה

תמי לנצוט ליבוביץ

ביקור במסעדה מדוברת או נהדרת מגיע עם ציפיות שלנו לגבי שלל היבטים של הביקור, שעל צוות המסעדה למלא: רמת האוכל, סגנון העיצוב, צורת הישיבה וכמובן הנושא עבורו התכנסנו – רמת האירוח והשירות של הצוות במסעדה.

שירות מצוין יכול לשדרג או להרוס את הלילה כולו, את זה כל אחד שביקר אי פעם במסעדה כבר יודע.

אבל האם אתם יודעים מה הם כללי הבסיס שהופכים את הערב לחוויה מושלמת מלאה, בזכרונות טובים של טעמים, חיוכים וריחות?

לפניכם, 12 כללי הזהב לארוחה שהיא חווית אירוח מצוינת:

  1. לכל איש…ומלצר! יש שם: אם המלצר לא מציג את עצמו באופן שמי, דאגו לשאול אותו לפני שהארוחה מתחילה. מלצר חייב להציג את עצמו בתחילת הארוחה בשמו, אם הוא לא עושה זאת, שאלו אותו בעצמכם ומנעו מעצמכם אי נעימות של קריאות כמו "סלח לי" "סליחה מלצר" וכו'. זה לא מקובל ולא מנומס. הציגו גם את עצמכם כדי להשלים את חווית ההיכרות.
  2. המסעדה היא במה: ואתם הקהל! וכמו על במה, החוויה צריכה להיות מלאה בהנאה ומקצועיות והמלצרים צריכים להיות השחקנים, תמיד עם חיוך, מוכנים להופעה. מלצר כפוף, עייף וללא ניצוץ של התלהבות יפחית מעוצמת החוויה.
  3. בלי מילים: המלצר שלכם חייב לשמור על גישה חיובית. אין יותר גרוע ממלצר מתלונן שמרכל על חבריו למשמרת או אורחים אחרים בקול רם. אם המלצר גולש להתנהגות כזו, חתכו את השיחה באסרטיביות, הגעתם למסעדה כדי ליהנות.
  4. דיסקרטיות היא תכונת חובה: אם אתם מגיעים שוב ושוב לאותו מקום לפגישה עסקית (או חברתית) עם אנשים שונים, אתם לא רוצים לשמוע מהמלצר שלכם "שוב הגעתם? או "עם מי אתם פה היום?", מלצר כזה שמעיז להביך לקוח לא מבין את המקצוע.
  5. ללא מגע: אלא אם כן אתם מכירים את המלצר באופן אישי, אין שום צורך שהוא יניח עליכם יד או על יניח יד על השולחן עליו אתם עומדים לאכול..
  6. ידע נרחב של התפריט והבנה קולינרית: חווית אירוח מושלמת קשורה גם לידע שאתם זוכים לו, ולכן מלצר שיודע לתאר את המנות בצורה מושלמת, שיודע לספר על המרכיבים ומאין הגיעו הוא מלצר שירים את חווית האירוח שלכם לרמה חדשה של עונג.
  7. עלויות: אם מלצר ממליץ לכם על ספיישל בלי להעניק לכם את המחיר, הוא פוגם בתהליך האירוח משום שהוא עלול ליצור אכזבה או אי נוחות. גם אדם עם פרוטה בכיסו אוהב לדעת כמה הוא משלם על הדברים שהוא מקבל. אל תתביישו והרגישו חופשי לשאול.
  8. אין מקום לחוסר סבלנות: חוסר סבלנות לא באה בחשבון, לא משנה כמה לחוצה המשמרת או המסעדה, אורחי השולחן לא אמורים לקבל יחס לא סבלני ואתם לא אמורים להרגיש את הלחץ המתחולל להיפך. מסעדה צריכה להתנהל כמו תזמורת מסונכרנת היטב בכל שעות הפעילות.
  9. ידיים בכיסים: מלצר מקצועי ידע לשמור את הידיים לעצמו ולא להתעסק בשיער ובפנים במהלך המשמרת. תחושה נקייה וסניטרית היא חלק מחווית האירוח שלנו.
  10. יש דבר כזה שירות ידידותי מדי?: אם המלצר יושב אתכם בשולחן, התשובה היא כן! אם הוא מאריך בשיחה במקום להניח לכם כי משעמם לו בעבודה? התשובה היא שוב כן. אל תתביישו לסמן למלצר פטפטן שאתם מעוניינים בפרטיות במהלך הארוחה.
  11. בפרטים הקטנים: חווית אירוח מושלמת כוללת זרימה מושלמת של הארוחה ללא טעויות של חוסר תשומת לב בהזמנה, רגעים בהם אתם מחפשים את המלצר או פריטים חסרים על השולחן. תשומת הלב של המלצר שלכם לפרטים יסייע לכם להתרכז באנשים שאיתכם ולא בפרטים הטכניים.
  12. תם ונשלם: שאתם משלמים במזומן, אלא אם כן אתם מציינים כמה טיפ אתם מעוניינים להשאיר, המלצר שלכם חייב להחזיר לכם את העודף ולתת לכם להשאיר את הטיפ בעצמכם. בארץ, על מנת להשאיר טיפ בכרטיס אשראי צריך לומר לפני החיוב, בארה"ב ובאירופה יש להשאיר את הטיפ באשראי על התלוש עליו אתם חותמים לאחר החיוב.

 

©כל הזכויות שמורות לתמי לנצוט ליבוביץ

 

« הקודם
הבא »
Search
פוסטים אחרונים
דירוג מלונות 'סופיריור'

דירוג מלונות 'סופיריור'

שיטת הכוכבים לצורך דירוג מלונות נאבקת במערכות ההמלצות המקוונות, אך מצליחה לשמור על מעמד. דרגות 'סופיריור' מאפשרות לדייק את הדירוג
שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

שפת קוד מקצועית מייעלת עבודה של צוותים

תקשורת בין חברי צוות באמצעות שפת קוד מקצועית נפוצה מאוד. היא תורמת ליעילות ולתפקוד מתואם בלי לערב את הסביבה - אורחים, לקוחות וכד'
שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

שימוש במדיה חברתית ופרסונליזציה בעולם העסקים והמלונאות

אם מלון מצליח לעלות את הדירוג אפילו בנקודה אחת, בפייסבוק ובטריפ-אדוויזר, הוא יכול להעלות את מחיר החדרים בכ-12 אחוזים
פרוטוקול מלונות
פרוטקול מסעדות
פרוטוקול אירועים
קרא עוד » בהוספיטליטי פוקוס
כותרות בפוקוס

האם בתי המלון מחמיצים את היתרונות של אינסטגרם?

קרא עוד »

מערכת לניהול מלונות, מאיפה מתחילים?

קרא עוד »

תעשיית המלונאות עדיין לא מעכלת את הנחיות האבטחה החדשות

קרא עוד »

האפקט של הילטון על אורחים, עובדים וקהילות בעולם

קרא עוד »

תיירים סינים צעירים הגדילו את התקציב שלהם ב-40%

קרא עוד »

סקר של ארגון חברות התעופה: יותר טכנולוגיה, יותר שירות אישי

קרא עוד »

מיני-בר? מלונות היוקרה עוברים למקסי-בר עם ברמן אישי

קרא עוד »

פרויקט עולמי של רשת מלונות הייאט להעסקת 10,000 צעירים עד שנת 2025

קרא עוד »

בינה מלאכותית: מעבדות עליבאבא השיקו רובוט שירות לאורחי בתי מלון

קרא עוד »

דור ה-Z מאתגר את ענף המסעדנות בארה"ב

קרא עוד »

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

קוד שפת העסקים הבינלאומית

מערך ידע מקצועי רב-תחומי, המגדיר פרוטוקולים להתנהלות בסביבה עסקית או חברתית בפרופיל גבוה. בתחומי מלונאות, מסעדנות ואירועים מדובר בפרוטוקולים המכוונים ללקוחות VIP

Links
  • Facebook
TLL Hospitality

מיסודה של תמי לנצוט ליבוביץ
טל: 054-6666226
מייל: tami@tll.co.il

אודות: TLL Hospitality | תמי לנצוט ליבוביץ | TLL

השירותים שלנו:

פרוטוקול מלונות
פרוטוקול מסעדות
פרוטוקול אירועים

קוד שפת העסקים הבינלאומית

עקבו אחרינו ברשת:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

חיפוש | מפת האתר | צור קשר
תנאי שימוש באתר

(c) כל הזכויות שמורות TLL - תמי לנצוט ליבוביץ | Hosted by ErezNet - אחסון אתרים
אתר וורדפרס ע"י RMCM
גלילה לראש העמוד