- פרוטוקול מסעדות לאירוח VIP -
יישום קוד שירות ואירוח בינלאומי בארוחות VIP ייצוגיות או בלתי רשמיות. תוכניות הטמעה אישיות וקבוצתיות לבכירים, מנהלים וצוותי אירוח, הגשה ומטבח
מהו פרוטוקול מסעדות?
פרוטוקול למסעדות יוקרה הנוהגות לארח סועדים רמי דרג לארוחות פורמליות ובלתי פורמליות. הפרוטוקול, המבוסס על קוד שפת העסקים הבינלאומית (IBL Code), הוא הכלי שמאפשר למסעדה לפעול עפ"י כללים ונוהגים המצופים באירוח VIP – בכירים, דיפלומטים, בעלי הון, סלבריטאים ורמי מעלה אחרים…
מיפרט ידע תחום מסעדנות
רשימת הנושאים המלאה בתחום מסעדנות, עפ"י קוד שפת העסקים הבינלאומית.
פרוטוקול המסעדות הבינלאומי מקיף את כל תחומי הפעילות, את כל מגוון הנושאים בתחום מסעדנות ואת כל היבטי השירות והאירוח של מסעדת יוקרה, כאשר התכנים והידע מותאמים לתהליך הייחודי בכל מסעדה…
פתרון מותאם לכל מסעדה
מסלולי יישום והטמעה של פרוטוקול מסעדות עפ"י דגשים וצרכים ייחודיים של כל מסעדה.
תוכנית ההטמעה מותאמת למאפיינים הייחודיים של כל מסעדה, לנקודות חולשה וחוזקה בשירות VIP, ולהגדרות של מנהלי המסעדה. היישום, החל משלב האפיון וההכנה ולאורך כל הדרך, מתבצע בשיתוף הדוק עם הנהלת המסעדה…
הוספיטליטי פוקוס
בינה מלאכותית: מעבדות עליבאבא השיקו רובוט שירות לאורחי בתי מלון
הרובוט מתוכנן כעוזר אישי לאורח ויכול להגיש ארוחות ולקחת כביסה. האורחים יוכלו לתקשר עם הרובוט בפקודות קוליות ובאמצעות מגע
דור ה-Z מאתגר את ענף המסעדנות בארה"ב
כיצד לגרום ליותר צעירים להמשיך בענף ובכך לתת ערך להשקעה הגדולה בהכשרה מקצועית, שלמעשה מתבזבזת עקב הנטישה הגבוהה
האתגרים של ענפי האירוח באפריקה
צמיחה היא דבר חשוב, אך בתחום האירוח הגמישות היא ערך לא פחות חשוב