טלפון: 03-6913545 | צור קשר

Links
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

עברית | English

TLL Hospitality
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • אודות תמי לנצוט ליבוביץ
    • אודות TLL
    • הכוכב השישי
    • קוד שפת העסקים הבינלאומית
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול מסעדות
    • מהו פרוטוקול מסעדות?
    • מפרט ידע תחום מסעדנות
    • פתרון מותאם לכל מסעדה
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • פרוטוקול אירועים
    • מהו פרוטוקול אירועים?
    • מפרט ידע בתחום אירועים
    • פתרון מותאם למארגני אירועים
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
  • הוספיטליטי פוקוס
  • ידע
  • צור קשר
מהו פרוטוקול מלונות?
דף הבית » פרוטוקול מלונות » מהו פרוטוקול מלונות?

מערך ידע בינלאומי לשירות ואירוח VIP, ממלכתי וייצוגי, בכל נקודות המגע עם האורח

מהו פרוטוקול מלונות?

פרוטוקול המלונות מיועד למלונות טובים, שמקפידים על ערכי שירות בסטנדרט עילית ומטפחים תרבות אירוח יוקרתית. הפרוטוקול, המבוסס על קוד שפת העסקים הבינלאומית (IBL Code), הוא הכלי שמאפשר למלון איכותי ליצור את הערך המוסף שעושה את ההבדל עבור לקוחות VIP. ברוב המקרים מדובר בליטוש של "הדברים הקטנים" אשר משביחים את התמונה הגדולה, ובהשלמות של ידע מתקדם מעולמות התקשורת המשפיע על ענפים מוטי שירות כגון ענף המלונאות.

הטמעת הפרוטוקול בקרב מנהלים ועובדי המלון תורמת למצויינות אישית וארגונית וליצירת סטנדרטים גבוהים במיוחד של מלונאות, עפ"י קוד שפת העסקים הבינלאומית.

פרוטוקול המלונות מצייד את המלונאי – מהזוטר ביותר דרך שכבת הניהול ועד לבכירים – בידע ובתובנות שמסייעים לו/לה להתנהל באופן אופטימלי באינספור המצבים המוכרים והמפתיעים מול אורחי המלון, בדגש על אורחים רמי מעלה.
בעידן בו כל עניין פעוט יכול להפוך בזמן אמת לדיון נוקב ברשתות חברתיות, לניואנסים של ההתנהגות יש השפעה גדולה, אם לא מכרעת, על תחושת שביעות הרצון של האורח, וכפועל יוצא גם על תדמית האיכות והיוקרה של המלון. החשיפה של עובדי מלונות ל"סיכוני התנהגות" היא כיום עצומה, בהשוואה לעבר הלא רחוק. מה שאומר שהחשיפה של המלון "לטעויות" התעצמה בהתאם.

איך יוצרים מודעות אינסטינקטיבית להזדמנויות ולסיכוני שירות ואירוח?

הנחת העבודה ביישום פרוטוקול מלונות היא, שכל העובדים מחוייבים להצלחת המלון ולתדמיתו. אלא שהעבודה במלון מציבה את המחוייבות הטבעית בפני אתגרים ששום מקצוע אחר אינו מציב: מתי לחייך ומתי לא, איך לענות לשאלה, איך להגיב למחווה, מתי להסתכל ומתי להפנות מבט, איך לתאם ציפיות ועוד ועוד דילמות התנהגותיות מסוגים שונים. כל זה בתנאי לחץ, באינטנסיביות גבוהה ומול מגוון אנושי יוצא דופן.

הדברים מתחדדים כאשר במדובר בלקוחות "הקצה העליון", אורחי VIP ופמליותיהם, שדרישותיהם וציפיותיהם גבוהות במיוחד, ללא פשרות. ביקורים ממלכתיים, אירוח ייצוגי, דיפלומטים, סלבריטיז, בכירים ושועי עולם – קהלי יעד מבוקשים ע"י כל מלון יוקרתי – מותחים את דרישות המקצוע לקצה. הכל רגיש, הכל חייב להיות מושלם.

בתהליך הטמעה של פרוטוקול מלונות העובד רוכש ידע שימושי תוך המחשה בדוגמאות (הרצאות) או בסימלציות (סדנאות) שמאפשר לו לקרוא במהירות את הסיטואציות השונות ולהפעיל קודים התנהגותיים בינלאומיים. הפרוטוקול מעניק את התשתית ממנה יכול העובד לפתח מודעות אינסטינקטיבית, להיות מוכן לדרישות הגבוהות ביותר, ולמעשה לשפר את עצמו לאורך זמן עפ"י המתווה.

TLL Hospitality מביאה את פרוטוקול המלונות הבינלאומי אליך

התהליך יכול לכלול את כל מחלקות המלון או מחלקות נבחרות, עפ"י צרכי המלון ונקודות חוזק ותורפה במגע עם האורחים, בהשוואה לרמת הציפיות ולמתחרים הישירים.
הפרוטוקול מקיף את כל מגוון התחומים ואת כל היבטי השירות והאירוח, כאשר התכנים והידע מותאמים לתהליך הייחודי של כל מלון.

Search
  • פרוטוקול מלונות
    • מהו פרוטוקול מלונות?
    • מפרט ידע בתחום מלונאות
    • פתרון מותאם לכל מלון
    • בקשה למידע וקבלת הצעה
TLL Hospitality

מיסודה של תמי לנצוט ליבוביץ
טל: 054-6666226
מייל: tami@tll.co.il

אודות: TLL Hospitality | תמי לנצוט ליבוביץ | TLL

השירותים שלנו:

פרוטוקול מלונות
פרוטוקול מסעדות
פרוטוקול אירועים

קוד שפת העסקים הבינלאומית

עקבו אחרינו ברשת:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram

חיפוש | מפת האתר | צור קשר
תנאי שימוש באתר

(c) כל הזכויות שמורות TLL - תמי לנצוט ליבוביץ | Hosted by ErezNet - אחסון אתרים
אתר וורדפרס ע"י RMCM
גלילה לראש העמוד