- פרוטוקול מלונות לאורחי VIP -

יישום קוד הנימוס והנוהג הבינלאומי להטמעת ערכי שירות מתקדמים וטיפוח מצויינות ארגונית. תוכניות עבודה אישיות וקבוצתיות לבכירים, מנהלים וצוותים במלון

מהו פרוטוקול מלונות?

פרוטוקול מלונות הנו מערך ידע מעשי לשירות ואירוח בכל נקודות המגע עם הלקוח. פרוטוקול המלונות מבוסס על IBL Code – קוד שפת העסקים הבינלאומית.
הטמעת הפרוטוקול בקרב מנהלים ועובדי המלון תורמת למצויינות אישית וארגונית וליצירת סטנדרטים גבוהים במיוחד של מלונאות…

מיפרט ידע בתחום מלונאות

רשימת הנושאים המלאה בתחום מלונאות, עפ"י קוד שפת העסקים הבינלאומית.
פרוטוקול המלונות הבינלאומי מקיף את כל תחומי הפעילות, את כל מגוון הנושאים בתחום מלונאות ואת כל היבטי השירות והאירוח של מלון יוקרה, כאשר התכנים והידע מותאמים לתהליך הייחודי בכל מלון…

פתרון מותאם לכל מלון

מסלולי יישום והטמעה של פרוטוקול מלונות עפ"י דגשים וצרכים ייחודיים של כל מלון.
תוכנית ההטמעה מותאמת למאפיינים הייחודיים של כל מלון, לנקודות חולשה וחוזקה בשירות VIP, ולהגדרות של בכירי המלון. היישום, החל משלב האפיון וההכנה ולאורך כל הדרך, מתבצע בשיתוף הדוק עם הנהלת המלון…

הוספיטליטי פוקוס