מסלולי יישום והטמעה של פרוטוקול אירועים עפ"י דגשים וצרכים ייחודיים של כל מארגן
תוכנית הטמעה של פרוטוקול אירועים מותאמת למאפיינים הייחודיים של כל מרכז אירועים ומארגן אירועים, לנקודות חולשה וחוזקה בשירות VIP, ולהגדרות של ההנהלה. היישום, הכל משלב האפיון וההכנה ולאורך כל הדרך, מתבצע בשיתוף הדוק עם המנהלים.
TLL Hospitality מלווה את מנהלי האירועים בתהליך ההתלבטות והבחירה של הנושאים, המסלול ואופן היישום עד ליצירת תוכנית עבודה מוסכמת. כל מארגן אורעים והתהליך שלו.
אפיון ראשוני – הכנה להטמעה של פרוטוקול אירועים
- בניית פרוטוקול אירוע מומלץ, עפ"י תחקיר שיווקי ותפעולי
בחירת הנושאים והדגשים
- לאחר אפיון ראשוני נבחרים הנושאים לתהליך מתוך מפרט הידע לתחום אירועים.
בחירת מסלול היישום
- מסלול גלובלי – העשרה רוחבית לכל הצוות
- מסלול מחלקתי/צוותי – העשרה לקבוצות נבחרות
- מסלול מנהלים – העשרה להנהלה ולמנהלי צוותים
בחירת אופן היישום
- הרצאות – סקירות ידע במפגשים פרונטליים עם קבוצות עובדים. כל הרצאה 1.5 שעות
- סדנאות – סימולציות עם קבוצות עובדים. כל סדנא 5 שעות
- מפגשים אישיים (במסלול מנהלים בלבד)
קביעת לוחות זמנים ליישום והטמעה
- מועדי הקצאות/סדנאות/מפגשים
- ישיבת סיכום
למרכזי אירועים ומארגני אירועים שרוכשים תהליך יישום והטמעה של פרוטוקול אירועים מומלץ לפעול בשקיפות מול הצוות על מנת להבטיח מיצוי מירבי של הזמן וההשקעה, ומחוייבות מירבית של העובדים לתהליך.
גם עובדים שאינם חלק מתוכנית ההעשרה של פרוטוקול האירועים באופן ישיר, צריכים לדעת על ההתרחשות. במרבית המקרים מומלץ על הרצאת מבוא גלובלית.