מסלולי יישום והטמעה של פרוטוקול מסעדות לאירוח VIP, עפ"י דגשים וצרכים ייחודיים של כל מסעדה
תוכנית הטמעה של פרוטוקול מסעדות מותאמת למאפיינים הייחודיים של כל מסעדה, לנקודות חולשה וחוזקה בשירות VIP, ולהגדרות של מנהלי המסעדה. היישום, הכל משלב האפיון וההכנה ולאורך כל הדרך, מתבצע בשיתוף הדוק עם הנהלת המסעדה.
TLL Hospitality מלווה את מנהלי המסעדה בתהליך ההתלבטות והבחירה של הנושאים, המסלול ואופן היישום עד ליצירת תוכנית עבודה מוסכמת. כל מסעדה והתהליך שלה.
אפיון ראשוני – הכנה להטמעה של פרוטוקול מסעדות
- בניית פרוטוקול מסעדה מומלץ, עפ"י תחקיר שיווקי ותפעולי
בחירת הנושאים והדגשים
- לאחר אפיון ראשוני נבחרים הנושאים לתהליך מתוך מפרט הידע לתחום מסעדנות.
בחירת מסלול היישום
- מסלול גלובלי – העשרה רוחבית לכל צוות המסעדה
- מסלול מחלקתי/צוותי – העשרה לקבוצות נבחרות מתוך צוות המסעדה
- מסלול מנהלים – העשרה להנהלת המסעדה ולמנהלי צוותים
בחירת אופן היישום
- הרצאות – סקירות ידע במפגשים פרונטליים עם קבוצות עובדים. כל הרצאה 1.5 שעות
- סדנאות – סימולציות עם קבוצות עובדים. כל סדנא 5 שעות
- מפגשים אישיים (במסלול מנהלים בלבד)
קביעת לוחות זמנים ליישום והטמעה
- מועדי הקצאות/סדנאות/מפגשים
- ישיבת סיכום
למסעדות שרוכשות תהליך יישום והטמעה של פרוטוקול מסעדות מומלץ לפעול בשקיפות מול צוות המסעדה על מנת להבטיח מיצוי מירבי של הזמן וההשקעה, ומחוייבות מירבית של העובדים לתהליך.
גם עובדים שאינם חלק מתוכנית ההעשרה של פרוטוקול המסעדות באופן ישיר, צריכים לדעת על ההתרחשות. במרבית המקרים מומלץ על הרצאת מבוא גלובלית.