מסלולי יישום והטמעה של פרוטוקול מלונות לאורחי VIP, עפ"י דגשים וצרכים ייחודיים של כל מלון
תוכנית הטמעה של פרוטוקול מלונות מותאמת למאפיינים הייחודיים של כל מלון, לנקודות חולשה וחוזקה בשירות VIP, ולהגדרות של בכירי המלון.
היישום, החל משלב האפיון וההכנה ולאורך כל הדרך, מתבצע בשיתוף הדוק עם הנהלת המלון.
TLL Hospitality מלווה את בכירי המלון בתהליך ההתלבטות והבחירה של הנושאים, המסלול ואופן היישום עד ליצירת תוכנית עבודה מוסכמת. כל מלון והתהליך שלו.
אפיון ראשוני – הכנה להטמעה של פרוטוקול מלונות
- בניית פרוטוקול מלון מומלץ, עפ"י תחקיר שיווקי ותפעולי
בחירת הנושאים והדגשים
- לאחר אפיון ראשוני נבחרים הנושאים לתהליך מתוך מפרט הידע לתחום מלונאות.
בחירת מסלול היישום
- מסלול גלובלי – העשרה רוחבית לכל צוות המלון
- מסלול מחלקתי/צוותי – העשרה לקבוצות נבחרות מתוך צוות המלון
- מסלול מנהלים – העשרה להנהלת המלון ולמנהלי מחלקות
בחירת אופן היישום
- הרצאות – סקירות ידע במפגשים פרונטליים עם קבוצות עובדים. כל הרצאה 1.5 שעות
- סדנאות – סימולציות עם קבוצות עובדים. כל סדנא 5 שעות
- מפגשים אישיים (במסלול מנהלים בלבד)
קביעת לוחות זמנים ליישום והטמעה
- מועדי הקצאות/סדנאות/מפגשים
- ישיבת סיכום
לבתי מלון שרוכשים תהליך יישום והטמעה של פרוטוקול מלונות מומלץ לפעול בשקיפות מול צוות המלון על מנת להבטיח מיצוי מירבי של הזמן וההשקעה, ומחוייבות מירבית של העובדים לתהליך.
גם עובדים שאינם חלק מתוכנית ההעשרה של פרוטוקול המלונות באופן ישיר, צריכים לדעת על ההתרחשות. במרבית המקרים מומלץ על הרצאת מבוא גלובלית.