- פרוטוקול מלונות לאורחי VIP -
יישום קוד הנימוס והנוהג הבינלאומי להטמעת ערכי שירות מתקדמים וטיפוח מצויינות ארגונית. תוכניות עבודה אישיות וקבוצתיות לבכירים, מנהלים וצוותים במלון
מהו פרוטוקול מלונות?
פרוטוקול מלונות הנו מערך ידע מעשי לשירות ואירוח בכל נקודות המגע עם הלקוח. פרוטוקול המלונות מבוסס על IBL Code – קוד שפת העסקים הבינלאומית.
הטמעת הפרוטוקול בקרב מנהלים ועובדי המלון תורמת למצויינות אישית וארגונית וליצירת סטנדרטים גבוהים במיוחד של מלונאות…
מיפרט ידע בתחום מלונאות
רשימת הנושאים המלאה בתחום מלונאות, עפ"י קוד שפת העסקים הבינלאומית.
פרוטוקול המלונות הבינלאומי מקיף את כל תחומי הפעילות, את כל מגוון הנושאים בתחום מלונאות ואת כל היבטי השירות והאירוח של מלון יוקרה, כאשר התכנים והידע מותאמים לתהליך הייחודי בכל מלון…
פתרון מותאם לכל מלון
מסלולי יישום והטמעה של פרוטוקול מלונות עפ"י דגשים וצרכים ייחודיים של כל מלון.
תוכנית ההטמעה מותאמת למאפיינים הייחודיים של כל מלון, לנקודות חולשה וחוזקה בשירות VIP, ולהגדרות של בכירי המלון. היישום, החל משלב האפיון וההכנה ולאורך כל הדרך, מתבצע בשיתוף הדוק עם הנהלת המלון…
הוספיטליטי פוקוס
האם בתי המלון מחמיצים את היתרונות של אינסטגרם?
מעבר לכך שהאינסטגרם חייב להיות חלק מתמהיל השיווק של כל נותן שירות בתחומי האירוח, הוא גם חלק מערוצי המוטיבציה בארגון
מערכת לניהול מלונות, מאיפה מתחילים?
כדי לקדם את האינדקס, ביצעו בקפטרה ניתוח של נתוני גלישה ושימוש, ושילבו את המידע עם נתונים שהתקבלו מיצרני הפתרונות.
תעשיית המלונאות עדיין לא מעכלת את הנחיות האבטחה החדשות
אי עמידה בדרישות של ה-GDPR עלולה לחסום בפני מלונות את ערוצי השיווק העיקריים שלהם