מקור: InteriorDesign.net
קהל המטרה של שוחרי אורח חיים בריא הוא כבר מזמן במיקום מרכזי על מפת השיווק של תעשיית האירוח העולמית.
זה בא לידי ביטוי במתקנים, בתפריטים ובאג"נדה של צוותי ההפעלה והבידור. המסרים השיווקיים והפרסומיים בהתאם.
השלב הבא, שאנחנו למעשה בעיצומו, הוא עמידה בסטנדרטים של חיים בריאים כגון שמירה על אוויר נקי, ריהוט אגרונומי, נטרול רעשים ועוד ועוד פתרונות בריאים שהאורחים רוצים, מעדיפים ובוחרים לפיהם.
הכתבה המקושרת סוקרת התפתחויות עדכניות בתחום עיצוב פנים של מלונות ומסעדות בראייה של האורח שוחר הבריאות, וכמקדם יוקרה ראשון במעלה.
אין שום ספק כי לגרומי הוספיטליטי המתמקדים בפלחי השוק העליונים – אורחי פרמיום VIP – מדובר בידע חיוני.
העתיד כבר כאן.
ציטוט נבחר
"An Interior Design survey reveals that 69 percent of clients are “extremely” or “very” willing to invest in a wellness-promoting space. Rather, the most common roadblock is often the building envelope, especially in urban environments"
פורסם ב: מאי 15, 2018
שפת מקור: אנגלית