מקור: Tambourine
הרשת החברתית אינסטגרם כאילו נולדה במיוחד עבור תעשיית האירוח, שמתאפיינת בתוכן ויזואלי מגוון ומבוקש. תמונות וסרטונים מעולמות התיירות וחוויות חובקות עולם הן ללא ספק אחד מסוגי התוכן שזוכים לפופולאריות גבוהה ברשת, יחד עם אוכל, אופנה והורות.
ואכן, מלונות וגורמי תייירות אחרים מרבים להפעיל ערוצי אינסגרם ממותגים כחלק מפעילות השיווק הדיגיטלי.
המאמר המקושר, שפורסם לראשונה באתר של חברת פתרונות טכנולוגיה לענף התיירות, והופץ באתרי תיירות נוספים, טוען כי בתי המלון מפספסים את היתרונות של אינסגרם.
שלוש טעויות מונה הכותב:
1. התמקדות בעוקבים במקום בצרכנים
2. הסתמכות על חשיפה אורגנית בלבד
3. אי שילוב של תוכן משתמשים
המאמר כולל מענה פרקטי לכל אחת מן הטעויות הנ"ל.
***
תמי לנצוט ליבוביץ מ-TLL Hospitality מוסיפה:
"מעבר לכך שהאינסטגרם חייב להיות חלק מתמהיל השיווק של כל מלון וכל נותן שירות בתחומי האירוח, האינסטגרם הוא גם חלק מערוצי המוטיבציה בתוך הארגון. בפועל, הצוות הוא זה שמספק את התוכן החווייתי ומייצג את רוח המלון. תחשבו איזו מוטיבציה נוצרת אצל עובד שמככב בפוסט אינסגרם של המלון בו הוא עובד…"
ציטוט נבחר
"Instagram is a visual tool, so hotels must ensure their page is a visually arresting canvas rather than a chronological display of every event that happens on the property (when was the last time you saw a Taco Tuesday photo on a hotel social feed and decided to go stay there)?"
פורסם ב: אוקטובר 25, 2018
שפת מקור: אנגלית