מקור: Hotel Designs
סקר שנעשה בבריטניה והקיף יותר מ-1,000 עובדים בענפי האירוח (הוספיטליטי) מראה כי כמעט מחצית מהגורמים בענף המלונאות אינם מוחקים מידע ממערכות ומחשבים ישנים.
זהו אספקט אחד מיני רבים במערך הדרישות להגנה על מידע, שהושק ע"י האיחוד האירופי לפני כחודשיים.
מערך ה-GDPR, שכבר מיום השקתו הפך בפועל לסטנדרט העולמי מאתדר תעשיות שלמות, שרובן ניצלו את זמן ההכנה הממושך כדי להיערך.
בתעשיית המלונאות, בה – בהשוואה לתעשיות אחרות – המידע אודות לקוחות הוא גם מפורט יותר וגם קריטי יותר בתהליכי השיווק, המכירה, והשירות – ההיערכות לטיפול מחמיר במידע אישי היא מורכבת וכמובן הכרחית.
אי עמידה בדרישות של ה-GDPR עלולה לחסום בפני מלונות את ערוצי השיווק העיקריים שלהם, שתלויים במידה ניכרת ביכולת לעבד מידע אישי בזמן אמת.
בסקר הנדון נמצא כי לרוב מוחלט (97%) של גורמי המלונאות בבריטניה, אחד השווקים הדומיננטיים והצומחים ביותר, לא רק שאין מדיניות, אין אפילו תהליכים לטיפול בדרישות.
המאמר המקושר מביא מעט מזעיר מתוצאות אותו סקר נקודתי.
בלינק נוסף ניתן למצוא תמונה מורחבת יותר של המצב:
האם תעשיית האירוח ערוכה לארח את ה-GDPR?
ציטוט נבחר
"The research also found that 97% of hospitality businesses surveyed did not have an official process or protocol for disposing of obsolete IT equipment. What’s more, 97% of hospitality workers admit they wouldn’t even know who to approach within their company in order to correctly dispose of old or unusable equipment"
פורסם ב: אוקטובר 19, 2018
שפת מקור: אנגלית