מקור: Hospitality Trends
הארגון הבינלאומי של חברות התעופה פרסם לאחרונה תוצאות של סקר עולמי רחב מימדים שהקיף למעלה מ-10,000 נשאלים מ-145 מדינות.
הסקר שופך אור על הדרישות והציפיות של נוסעים מסוגים שונים – עסקים, נופשים ואחרים – משירותי התעופה בעידן הטכנולוגי.
6 הנקודת העיקריות שעולות מתוצאות הסקר:
- יותר מידע בזמן אמיתי אודות המסלול, מצב המטען וכד' שמועבר ישירות לטלפונים הסלולריים של הנוסע
- זיהוי ביומטרי לייעול תהליכי הנסיעה
- אוטומציה של תהליכים בנמלי התעופה
- הורדת זמן ההמתנה בבידוק לפחות מ-10 דקות
- מעקב אחרי מזוודות ופריטי מטען לאורך כל הדרך
- שירות אישי ואנושי לטיפול בבעיות ותקלות
המאמר המקושר הוא, כמובן, תקציר של תוצאות הסקר, אך מכיל לא מעט נתונים מעניינים.
הציפיות של נוסעים בתחום התעופה בהחלט מצביעות על מגמות בתעשיית האירוח כולה: יותר טכנולוגיה שמפשטת ומזרזת עניינים לאורך המסע, יותר מגע אנושי בנקודות החיכוך.
צוותי שירות לקוחות יגדלו וייצטרכו הרבה יותר הכשרה.
ציטוט נבחר
"When there are travel disruptions 40% of all age groups of passengers want to resolve the situation over the phone and 37% via face-to-face interaction"
פורסם ב: אוקטובר 9, 2018
שפת מקור: אנגלית