מקור: Forbes
חברת המחקר האמריקנית 'סיוויק סיינס' בדקה עמדות של תיירנים אמריקנים כלפי אתרי המלצות על מלונות ושירותי תיירות.
נבדקו 1,789 אמריקנים בוגרים שנשאלו: מהו אתר ההמלצות בו הם משתמשים כעת על מנת לקבל מידע על בתי מלון ביעדי התיירות שלהם.
באופן לא מפתיע את הרשימה מוביל אתר טריפ-אדוויזר עם 24% כאשר אחריו גוגל עם 9% טריוואגו עם 8%, בוקינג.קום עם 5% ופייסבוק ואחרים עם אחוז בודד כל אחד.
הדירוג כאמור לא מפתיע אבל הנתון הכי בלתי צפוי הוא, שלמעלה ממחצית הנשאלים (53%) אמרו שאינם משתמשים באתר המלצות כלשהו.
המשמעות היא חוסר אמון גורף כלפי אתרי המלצות על מלונות ושירותי תיירות, שעפ"י המגמה נמצא רק בתחילתו.
אתרי ההמלצות נתפסים ע"י רוב צרכני התיירות ככלי שיווקי ומנוע של מניפולציות.
אין זה אומר שהם סיימו את תפקידם ההיסטורי, אלא שהם לפני שינוי משמעותי לפיו לא תוכל להתפרסם המלצה אנונימית שלא יכולה להיבדק.
ציטוט נבחר
"When it comes to hotel reviews, people don't believe anything they read online. And the reason is simple — they've been misled too many times"
פורסם ב: ספטמבר 9, 2018
שפת מקור: אנגלית