מקור: Hotel Management
איחוד בין מספר חברות העוסקות בתחום הטלוויזיה – טכנולוגיה ותוכן – לתעשיית המלונאות שופך אור הן על המציאות החדשה והן על העתיד של הענף.
מסתבר כי השינויים בהרגלי הצריכה של שירותי תיירות ובציפיות של אורחים מאתגרים את הענף בשני תחומים עיקריים: אספקת שירותי תוכן אטרקטיביים באמצעות פרוטוקולי אינטרנט, ואספקת גישה אפקטיבית במצב של עומס גובר על קווי התקשורת של גורמי האירוח.
האורח של היום מגיע עם מכשירים – מחשב, טלפון, טאבלט – שמעמיסים על רוחב הפס של המלון, שנזקק לנפחי תעבורה גדלים והולכים גם עבור המלון וגם עבור אורחיו. דמיינו את העומס שיוצרת פמליה של אורח רם מעלה.
מה שאומר, שבנוסף לעומס הטכנולוגי, לכל אורח יש בכיסו תחרות ישירה מול התכנים שמציעה רשת הטלוויזיה של המלון.
אבל אולי ההיבטו המעניין ביותר הוא החיבור בין שירותי התוכן והקישוריות לחוויית הלקוח הכוללת.
ציטוט נבחר
“We are moving toward a connected and personalized experience that will change the efficiency and management of hotels, as well as the overall experience for hotel guests”
פורסם ב: אוגוסט 9, 2018
שפת מקור: אנגלית