
מקור: Hospitality Net
47% מצרכני התיירות מתעלמים מספקי שירות שמקבלים באינטרנט, באתרים כגון טריפ-אדוויזר, ביקורות שליליות מלקוחות.
ביקורות שליליות הן בדרך כלל ארוכות יותר וממוקדות יותר, בעוד ביקורות חיוביות נוטות להיות קצרות וכלליות.
45% סבורים כי גורמי תיירות אינם עומדים בציפיות שהם יוצרים.
נתונים אלה ועוד כלולים במאמר המקושר שמקבץ מידע ותובנות ממספר מקורות, על החשיבות וההשפעה של ביקורות אינטרנט של לקוחות.
לא רק סטטיסטיקות על מימדי התופעה, אלא גם נתונים מה יכול להרוויח בית מלון באמצעות טיפול נכון בנושא של ביקורות אינטרנט של לקוחות.
יותר מזה, המאמר כולל גם כמה המלצות מעשיות וטקטיקות ליישום בנושא.
מדיניות בנושא ביקורות אינטרנט היא חלק מתוכנית השיווק וחלק ממערך התוכן הדיגיטלי של כל עסק.
בענפי האירוח – מלונאות, מסעדנות, אירועים – הביקורות המקוונות הן חלק מהאקלים המקצועי והן מפותחות ומשפיעות יותר מאשר בענפים אחרים.
כותב המאמר, רוברט רייטנכט, הוא מומחה בתחום חוויית לקוח בענפי האירוח – Hospitality.
ציטוט נבחר
"Over 90% of people read online customer reviews, with 84% trusting them just as much as friends. In today's experiential age where relationships matter more than service, reviews are a critical representation of a brand's quality and core values. In hospitality, a shining review loyally advocates for a property"
פורסם ב: יולי 5, 2018
שפת מקור: אנגלית