
מקור: Hospitality Net
אחד מן הלהיטים הטכנולוגיים שכובשים את העולם בסערה הגיע גם לעולם האירוח; הגאדג'ט אלקסה של אמזון, המאפשר העברת פקודות והנחיות למערכות טכנולוגיות באמצעות קול אנושי – כלומר לדבר אל הגאדג'ט – זכה לפיתוח מיוחד עבור תעשיית המלונאות, בשיתוף בין אמזון לחברת טכנולוגיות מלונאות.
ההצלחה מסחררת.
הגאדג'ט מאפשר לאורחי המלון להגיש בקשות שירות שונות בקולם, בשפה בסיסית. המכשיר מעביר את הבקשה ישירות למחלקה הרלוונטית.
זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של המלונאות בה טכנולוגיה מתקדמת משפרת את השירות ישירות מול האורחים ולא רק מול צוות המלון.
באמצעות שימוש בטכנולוגיית אלקסה בחדרי המלון, ניתן יהיה לצמצם באופן משמעותי את צוותי השירות, במיוחד בשעות הלילה, תוך שמירה על ערכי שירות גבוהים.
ציטוט נבחר
"For the first time ever, hotel technology has actually managed to replace staff in meeting guests' demands"
פורסם ב: יוני 21, 2018
שפת מקור: אנגלית