מקור: The ASCI
מדד שביעות רצון הצרכנים באמריקה (ASCI) הוא גוף ששמו מעיד על פעילותו – בדיקה ומדידה של שביעות רצון בקרב צרכנים אמריקנים משירותים שונים.
בין השאר מפרסם ASCI דו”חות מדד שביעות רצון של צרכנים בתחום התיירות – חברות תעופה, רשתות בתי מלון ואתרי אינטרנט.
דו”ח 2018 שפורסם לקראת סוף הרבעון הראשון של השנה (ACSI Travel Report 2018) מצביע על המגמות במדד שביעות רצון הצרכנים בשלושת הענפים:
- תעופה – ירידה לאחר שנה של משברי אמון
- מלונאות – יציבות לנוכח אתגרים חדשים ותחרותיות גוברת
- אונליין – מותגי הבת מבטיחים את היציבות (היחסית) בזירה
הדו”ח המלא גדוש בפרטים ונתונים לגבי מותגים בשלושת הענפים.
הקישור מוביל להודעה הרשמית על פרסום הדו”ח. בתחתית ההודעה, ממש לפני האינפוגרפיקה שמתמקדת בנתוני ענף התעופה, יש קישור להורדת הדו”ח המלא.
ניתן להוריד את הדו”ח ללא תשלום, אך תמורת מסירת מספר פרטים.
ציטוט נבחר
"American Customer Satisfaction Index (ACSI®) 2018 Travel Report. Guest satisfaction with hotels remains steady at an ACSI score of 76, while internet travel services fall 1.3 percent to 78"
פורסם ב: אפריל 24, 2018
שפת מקור: אנגלית