מקור: Hotel Management
טכנולוגיות האינטרנט והמרחב הדיגיטלי מאתגרות את ענף המלונאות העולמי.
אחד הנושאים המרכזיים על סדר היום של בעלי ומנהלי המלונות ברחבי תבל, הוא התפתחות ערוצי ההפצה הדיגיטליים, שיוצרים לחץ גדול על התמחיר של המוצר – חדרים וסוויטות.
נושא נוסף, שגם הוא קשור למאפייני הצרכנות הדיגיטלית של שירותי תיירות, הוא התפתחות של תחרות מצד גורמי 'האירוח השיתופי' כדוגמת AirBNB, שגם נוגסים נתח מן העוגה וגם מעצימים את כוחם של הכלים הדיגיטליים.
במילים אחרות, בתקופה של שגשוג בתיירות ובמלונאות, התעשייה ניצבת בפני אתגר מטלטל שמחייב חשיבה מחודשת והערכות לעידן חדש.
המאמר המקושר קורא להתעוררות מהירה ונחושה.
ציטוט נבחר
“Digital conglomerates like OTAs—and now Airbnb, or Google and maybe Amazon—create new ways to sell hotel rooms and deploy equally giant marketing budgets to incentivize trial. Lodging companies can experiment with new distribution channels, fight back with campaigns to aggressively promote their own booking platforms, or sit back and see how the new landscape shakes out”
פורסם ב: מרץ 27, 2018
שפת מקור: אנגלית