מקור: Hotelier Middle East
למשוך תשומת לב בשוק תחרותי מחייב יצירתיות.
מה תגידו על בית שוקולד בגובה 2 וחצי מטרים, משקל 200 ק"ג וערך תזונתי של כמעט חצי מליון קלוריות? 436,000 ליתר דיוק.
4 שבועות נדרשו לצוות הקולינארי של מלון פיירמונט בדובאיי, בראשות השף רומיין קסטט, ליצור את ביצת השוקולד, שהיא בוודאי טעימה להפליא, אבל יותר מזה – מצטלמת נהדר.
תוכן פרימיום ליחסי ציבור ולהפצה במדיה חברתית.
ביצת השוקולד המעתירה תוצג לציבור בלובי המלון בין התאריכים 18 במרץ עד 8 באפריל 2018.
ציטוט נבחר
"We are very proud to have successfully completed this spectacular project. Constructing the egg wasn’t easy due to its enormous size, but it is definitely one of the most Instagrammable lobby centerpieces our guests have ever seen."
פורסם ב: מרץ 19, 2018
שפת מקור: אנגלית