מקור: Capterra
חדשנות טכנולוגית היא, לכל הדעות, אחד הפרמטרים המשפיעים על יוקרתו של מלון.
בהיבט של ניהול עסקי אין צורך להכביר מילים; יעילות תפעולית באמצעות טכנולוגיות מתקדמות היא ברכה בכל עסק בכל ענף. יכולתו של מלון, קל וחומר רשת מלונות, לקלוט ולאשר במהירות הזמנות, לנהל באופן אפקטיבי את הצוות, לשלוט במלאי, להגמיש מחירים להזדמנויות וכד' – היא נכס עסקי ושיווקי.
גם בתחום השירות הדברים די ברורים; הטכנולוגיה מאפשרת שירות יותר מהיר ויותר אישי. היום קוראים לזה 'חוויית לקוח'.
המאמר המקושר מונה 6 טכנולוגיות שיכולות לשדרג את חוויית הלקוח במלון. מס' 1 ברשימה: צ'ק-אין באמצעות הטלפון החכם. ארבע טכנולוגיות נוספות כוללות תוכנה לניהול מלון, שירותי WiFi, התאמה אישית ללקוח ורובוטים.
לטכנולוגיה הנוספת ברשימה, הגנת סייבר, חשיבות גבוהה במיוחד, ויש לה היבטים רבי משמעות בכל הקשור לאירוח VIP, עפ"י פרוטוקול המלונות, כאשר נושא המחוייבות לסודיות ולאינטימיות מקבלת משנה תוקף.
כל פרק במאמר כולל הנמקה איכותית ומלווה בסרטון וידאו רלוונטי שנבחר בקפידה.
ציטוט נבחר
"All it takes is one data breach for you to lose countless customers. Investing in infrastructure that can protect the data you get from guests is a critical service you can’t overlook"
תאריך פרסום מקור: פברואר 6, 2018 פורסם ב:
שפת תוכן מקור: אנגלית